ПОНЕДІЛОК |
14.03.2016
|
1. Українська мова | Повторити правила |
2. Математика | № 1319, повторити теоретичний матеріал |
3.Етика / Німецька мова | Зошит |
4.Фізична культура | Спортивна форма |
5. Природознавство | Повторити матеріал |
6. Англійська мова | Завдання по групам |
ВІВТОРОК | 15.03.2016 |
1. Німецька мова | Завдання по групам |
2. Фізична культура | Спортивна форма |
3.Українська мова | Скласти і записати в зошит речення із прямою мовою, речення із не прямою мовою, речення із реплікою. |
4. Математика | №1336 (1), 1336, 1345, 1347. |
5. Українська література | Повторити матеріал |
6.Англійська мова | Завдання по групам |
7.Основи здоров`я | Повторити матеріал |
СЕРЕДА | 16.03.2016 |
1.Малювання | Зошит з друкованою основою, клейонка, клей ПВА, фарби, пензлик, стаканчик, Урок 22 - 23 |
2.Математика | № 1335 (1,2), 1368, параграф 32. |
3.Англійська мова | Завдання по групам. |
4.Англійська мова | Завдання по групам. |
5.Українська мова | Вправа 358, 354 (5) ФР,. СР, параграф 44,45,46. |
6.Історія | Параграф 21 переказувати або доповідь, інформація про історію міста |
7. Українознавство/Українська мова | Взяти на всяк випадок взяти книжку з Українознавство, с. 13 (5) переказувати та творча робота про Львів. |
ЧЕТВЕР | 17.03.2016 |
1.Російська мова | Вправа 407. |
2.Фізична культура | Спортивна форма |
3. Німецька мова/Інформатика | Урок 16 (в зошиті), вивчити клавіатуру. |
4. Математика | №1375 записати таблицею або прикладами, 1367 доробити до кінця всі приклади, 1381. |
5. Зарубіжна література | Прочитати "Чарлі та шоколадна фабрика" |
6. Природознавство | Параграф 39, 40, деяким дітям приготувати проект про "Гриби і бактерії". |
П`ЯТНИЦЯ | 18.03.2016 |
1.Англійська мова | Завдання по групам. |
2.Праця | Дівчата - Дошити "Лапки" |
3.Праця | Хлопці - ножиці, клей, картон, бумага. |
4.Українська література | План "Дивак". |
5.Інформатика/Етика | Урок 16 (в зошиті), вивчити клавіатуру. |
6.Зарубіжна література | Стислий переказ будь-якої глави з книги "Чарлі та шоколадна фабрика" |
Коментарі
Дописати коментар